- NRG POWER 50 DD URBAN
- NRG POWER 50 DD
- NRG POWER 50 DT
- FLY 50 2T
- Fly 100
- ZIP 50 4T
- ZIP Special 50 2T
- ZIP SPECIAL 50 4T
- TYPHOON 50 2T
- TYPHOON 125
- LIBERTY 50 2T
- LIBERTY 50 4T
- LIBERTY 125 3V
- LIBERTY 150 3V
- NEW FLY 50 4T
- NEW FLY 125 3V
- CARNABY 300
- BEVERLY 125IE MY13
- BEVERLY 300IE
- BEVERLY SPORT TOURING 350IE
- BEVERLY SPORT TOURING 350IE ABS
- MP3 YOURBAN 300IE
- MP3 YOURBAN LT 300IE
- MP3 YOURBAN 300IE SPORT
- MP3 YOURBAN LT 300IE SPORT
- MP3 LT 300IE SPORT
- MP3 HYBRID 300IE LT
- X10 500 EXECUTIVE
- X10 350 EXECUTIVE
- X10 350
- X-EVO 250
- MP3 LT 500IE BUSINESS
- MP3 LT 300IE BUSINESS
- MP3 LT 500IE SPORT

Αφιερωμένο σε όσους απαιτούν μόνο το μάξιμουμ
Το X10 γεννήθηκε, και πρόκειται για τον απόγονο της ένδοξης οικογένειας GT της Piaggio: μια αληθινή ναυαρχίδα σε δύο τροχούς, για όσους αναζητούν τη μέγιστη άνεση σε ένα maxi scooter με ιταλική κομψότητα.
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, διπλό σύστημα ABS και ASR, χειρόφρενο ενσωματωμένο στο πλαϊνό σταντ, τα πάντα στο νέο X10 έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίζουν άνεση, μέγιστη λειτουργικότητα και πλήρη ασφάλεια. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο υπολογιστή με οθόνη LCD, διακόπτες με φωτιζόμενες ενδείξεις, μεγάλη ζελατίνα, τριπλό ντουλαπάκι και ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.
Τρεις εκδόσεις κινητήρων 125 – 350 και 500 – για να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες μετακίνησης.
Με το νέο Piaggio X10 τα ταξίδια είναι μια καθημερινή πολυτέλεια.
Η Piaggio αναδεικνύεται ηγέτης στην κατηγορία Gran Turismo, με μια πρόταση που αντιπροσωπεύει τη μέγιστη εξέλιξη του ιταλικού «maxi» concept.
Το X10 είναι ο απόγονος της μακράς παράδοσης των GT της Piaggio, τα οποία εδώ και δύο δεκαετίες έχουν επηρεάσει τις τάσεις σε αυτό το «αριστοκρατικό» τμήμα της αγοράς. Μια επιτυχία που μπορεί να μετρηθεί με περισσότερα από 400.000 οχήματα που έχουν πουληθεί, σε διάφορες εκδόσεις, αληθινά σημεία αναφοράς της κατηγορίας, όπως το Hexagon, το X8, το Χ9 και το XEvo.
Το Piaggio X10 είναι μια πραγματική ναυαρχίδα σε δύο τροχούς, με κομψή σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από μια καινοτόμο εναλλαγή των πολύπλοκων επιφανειών και των όγκων. Μια νέα γενιά οχημάτων σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται ακόμα και στις πιο μεγάλες απαιτήσεις που αφορούν τη μετακίνηση: αξιόλογες επιδόσεις σε συνδυασμό με μεγάλη άνεση και ευκολία χειρισμού, για απόλυτη άνεση στις μεγάλες αποστάσεις, αλλά και για την ευέλικτη μετακίνηση στα αστικά κέντρα, πάντα με απόλυτη ασφάλεια.
Το Piaggio X10 είναι ένα όχημα αστικής μετακίνησης με μια εξαιρετική χωρητικότητα αποθήκευσης, χάρη στο μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα – με επένδυση, πλαφονιέρα, πρίζα 12V- που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα δύο ανοιγόμενα κράνη, και τα τρία ντουλαπάκια στο πίσω μέρος της ποδιάς.
Διατίθεται με τρεις διαφορετικούς σύγχρονους κινητήρες 125, 350 και 500, ειδικά σχεδιασμένους για μάξιμουμ επιδόσεις και φιλικούς προς το περιβάλλον. Το Piaggio X10 είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες καθημερινής μετακίνησης μεγάλου φάσματος χρηστών, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες προσαρμογής.
Ένα μοναδικό στυλ
Κομψές γραμμές, συνδυασμός μοντέρνας και κλασικής σχεδίασης που παραπέμπει στο μέλλον αλλά ταυτόχρονα και στο αυθεντικό στυλ της οικογένειας Piaggio. Το νέο X10 ξεχωρίζει αμέσως για την προσοχή στη λεπτομέρεια ενώ παράλληλα εξασφαλίζεται η μέγιστη λειτουργικότητα.
Μεγάλη προσοχή, σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, έχει δοθεί στο εμπρός φωτιστικό σώμα που περιλαμβάνει τον κατοπτρικό προβολέα για τα μεγάλα φώτα στο κέντρο, δύο προβολείς των μεσαίων φώτων εκατέρωθεν, για να τελειώσει με τα ενσωματωμένα φλας στο ψηλότερο σημείο. Όλα αυτά κάτω από ένα ενιαίο διαφανές κάλυμμα που διατρέχει το εμπρός τμήμα του Χ10, δημιουργώντας έτσι ένα ενιαίο σύνολο.
Πάνω από το φωτιστικό σώμα υπάρχει το γνωστό εξάγωνο λογότυπο, που για χρόνια χαρακτηρίζει την πρόσθια όψη των μοντέλων της Piaggio: ένας φόρος τιμής στην παράδοση, αλλά με σύγχρονο τρόπο. Μια λεπτομέρεια που ενισχύεται από μια σειρά 8 led υψηλής απόδοσης τοποθετημένα σε μια σατινέ επιφάνεια ανάλογου σχήματος, και αποτελούν τα φώτα θέσης.
Μια άλλη λεπτομέρεια που συνδέει το X10 με τα τελευταία μοντέλα της γκάμας Piaggio είναι η μεταλλικής υφής φάσα, που καλύπτει οριζόντια το σύνολο του οχήματος, δημιουργώντας μια ωραία αντίθεση με τα μέρη στο χρώμα του αμαξώματος: ένα στοιχείο του στυλ που ταιριάζει στο κυρίαρχο μοτίβο «κύμα» που δίνει δυναμισμό στην πλαϊνή όψη, από το εμπρός φτερό μέχρι την ουρά.
Μαλακές επιφάνειες εναλλάσσονται με πιο σκληρά σημεία, δημιουργώντας εναλλάξ κοίλες και κυρτές γραμμές, ενώ η ομαλή τους ροή απTOοπνέει δύναμη και δυναμισμό.
Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από την περιορισμένη διαφορά ύψους μεταξύ της θέσης του οδηγού και του συνεπιβάτη, που τελειώνει σε μια ουρά εμπνευσμένη σχεδιαστικά από το χώρο των αυτοκινήτων, ενώ ξεχωρίζουν οι δύο μεγάλες χειρολαβές, που δένουν απόλυτα με την πλαϊνές γραμμές. Το πίσω διπλό φωτιστικό σώμα, με τα led και το διαφανές προστατευτικό κρύσταλλο, παραπέμπει και αυτό στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων, κάνοντας το Χ10 να είναι απόλυτα διακριτό ακόμα και από την πίσω όψη.
Εντυπωσιακός είναι και ο πίνακας των οργάνων του Piaggio X10, που προσφέρει μια πληθώρα πληροφοριών: ένας επιτυχημένος συνδυασμός του στυλ και της τεχνολογίας, παρόμοιος ως προς τη μορφή και το περιεχόμενο του πίνακα οργάνων ενός πολυτελούς sedan.
Μεταξύ των δύο μεγάλων κυκλικών οργάνων, ταχύμετρο και στροφόμετρο – με μπλε backlight φωτισμό – βρίσκεται μια οθόνη LCD 4 ιντσών, με επίσης μπλε φωτισμό.
Στην οθόνη εμφανίζεται μια ποικιλία πληροφοριών, συμπεριλαμβανόμενων εκείνων που αφορούν τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, τη μέση και τη μέγιστη ταχύτητα, την αυτονομία, τη στάθμη καυσίμου, τη θερμοκρασία ψυκτικού υγρού, το χρόνο ταξιδιού, την ώρα, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος με προειδοποίηση για πάγο, την ένδειξη για την επιλογή της χαρτογράφησης της μονάδας ελέγχου του κινητήρα, το επίπεδο της ηλεκτρικά ρυθμιζόμενης προφόρτισης του αμορτισέρ, των δύο μερικών χιλιομετρητών και την τάση της μπαταρίας.
Πάνω από τα όργανα υπάρχει μία σειρά από 11 προειδοποιητικές λυχνίες για τη μεγάλη σκάλα των φώτων, τα φλας, τη ρεζέρβα, την πίεση λαδιού, τον ψεκασμό, το immobilizer, το ABS, το ASR, και τα αλάρμ.
Μια απόλυτη καινοτομία στον κόσμο των scooter είναι ο φωτισμός των ενδείξεων στους διακόπτες του τιμονιού, μία λύση η οποία εγγυάται την ταχεία και αποτελεσματική αναγνώριση κατά τη νύχτα, για την καλύτερη ασφάλεια.
Στα δεξιά θα βρείτε το μπουτόν της μίζας, το διακόπτη επιλογής της χαρτογράφησης (στο 350), το kill switch και το αντίστοιχο μπουτόν για την περιήγηση μέσα στις πληροφορίες που παρέχονται στον πίνακα οργάνων.
Στα αριστερά είναι το μπουτόν της κόρνας, ο διακόπτης για τα φλας, τα φώτα (μεσαία μεγάλη σκάλα) και το σινιάλο.
Το διπλό μπουτόν «up and down» για την προφόρτιση του ελατηρίου του αμορτισέρ (για το 500) και τα μπουτόν του ASR και των αλάρμ είναι τοποθετημένα στο πίσω τμήμα της ποδιάς, κάτω από το τιμόνι, μαζί με τα αντίστοιχα για το άνοιγμα της σέλας και για το καπάκι για το ρεζερβουάρ, το οποίο βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ, επιτρέποντας την εύκολη πλήρωση χωρίς να χρειάζεται να κατέβεις από το όχημα.
Η μεγάλη και άνετη σέλα του X10, με ύψος μόλις 760 χιλιοστά πάνω από το έδαφος, είναι το αποτέλεσμα μιας προσεκτικής εργονομικής μελέτης που σαν στόχο έχει ο αναβάτης να κάθεται άνετα και σταθερά.
Η διαμήκης ρύθμιση του εργονομικού μαξιλαριού στη σέλα συμβάλλει στη διάθρωση του διαθέσιμου χώρου για τον συνεπιβάτη αλλά και στο να παρέχει την καλύτερη δυνατή στήριξη στη μέση του οδηγού.
Άνετο και πρακτικό κάλυμμα σέλας.
Στο νέο X10,η μέγιστη άνεση εξασφαλίζεται με τη θέση οδήγησης – έχει σχεδιαστεί να επιτρέπει στον αναβάτη να έχει τα πόδια του κάθετα ή τεντωμένα εμπρός στα ευρύχωρα πλευρά, των οποίων η αντιολισθητική κάλυψη επεκτείνεται ως το πίσω μέρος, δημιουργώντας την αντίστοιχη θέση για τα πόδια του συνεπιβάτη- και τη μεγάλη ζελατίνα, που χάρη στο μελετημένο σχήμα της και το άνοιγμα κάτω χαμηλά για την ελαχιστοποίηση των στροβιλισμών, προσφέρει αποτελεσματική προστασία από τον αέρα, σε οδηγό και συνεπιβάτη.
Η προστασία είναι πλήρης χάρη και στα δύο διαφανή πλαστικά προστατευτικά στα πλαϊνά της ποδιάς, που έχουν μελετηθεί στην αεροδυναμική σήραγγα, και απομακρύνουν αποτελεσματικά τον αέρα από όλη την πλευρά.
Το νέο Piaggio X10 προσφέρει επίσης τα μέγιστα όσον αφορά το χώρο αποθήκευσης.
Στο πίσω τμήμα της ποδιάς βρίσκεται ένα ντουλαπάκι, από τα μεγαλύτερα στη κατηγορία- που διαθέτει μια πρίζα ρεύματος 12V – ενώ υπάρχουν επιπλέον δύο μικρότερα για τα διάφορα μικροαντικείμενα όπως τα κλειδιά ή το πορτοφόλι. Το αριστερό έχει επίσης μια θύρα USB που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να τροφοδοτήσει το κινητό σας τηλέφωνο ή το σύστημα πλοήγησης
Σηκώνοντας τη σέλα, που κρατιέται ανοικτή χάρη σε ένα πρακτικό σύστημα με αμορτισέρ, αποκαλύπτεται ένα μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, που διαθέτει επένδυση και πλαφονιέρα, και που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα δύο ανοιγόμενα κράνη.
Κινητήρες
Κομψό και στυλάτο, άνετο και λειτουργικό, αλλά και ασφαλές, διασκεδαστικό στην οδήγηση και υψηλών επιδόσεων, το νέο Piaggio X10 προσφέρεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες – 350 και 500cc -για να ταιριάζει σε κάθε τύπο χρήστη.
Οι πιο έμπειροι αναβάτες – που αναζητούν τον καλύτερο συνδυασμό απόδοσης, συμπαγών διαστάσεων και χαμηλής κατανάλωσης- θα πρέπει να προσανατολίζονται προς ντο ολοκαίνουργιο κινητήρα 350 της Piaggio. Από τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού αυτού της τελευταίας γενιάς, μονοκύλινδρου, τετράχρονου, με τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό κινητήρα, οι μηχανικοί της Piaggio έχουν επικεντρωθεί σε εξελιγμένες τεχνικές λύσεις – όπως τα «κοκοράκια» που διαθέτουν ρουλεμάν, τα καπελώτα, το ξηρό κάρτερ λίπανσης, τον πολύ-δισκο φυγοκτενρικό συμπλέκτη σε μπάνιο λαδιού- που τον έθεσε στην κορυφή της τεχνολογίας στον τομέα των κινητήρων για scooter.
Ο συνδυασμός αυτών των λύσεων έδωσε τη δυνατότητα να αποκτηθεί μια μέγιστη ισχύς συγκρίσιμη με εκείνη των 400 κ.εκ. (33,3 CV) και μια εξαιρετική τιμή μέγιστης ροπής (32,3 Nm), διατηρώντας παράλληλα τις συνολικές διαστάσεις, το βάρος και την κατανάλωση ενός κινητήρα 300 κ.εκ. και με κόστος συντήρησης ακόμη χαμηλότερα: στην πραγματικότητα, τα service γίνονται σε διαστήματα των 20.000 χιλιομέτρων, με μία μόνο αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 10.000 χιλιόμετρα.
Σε αυτό το σύγχρονο κινητήρα μπορείτε να επιλέξετε δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου που μπορούν να επιλεγούν απευθείας από το ένα διακόπτη στο τιμόνι: η σπορ επιλογή παρέχει πλήρη δύναμη και βελτιώνει την απόδοση, ενώ η άλλη επιλογή προσφέρει βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, ιδανική για τη μεγιστοποίηση της καλυπτόμενης απόστασης.
Ο κινητήρας του 500 είναι αφιερωμένος στους λάτρεις των υψηλών επιδόσεων. Ο κινητήρας των 492 κ. εκ. προσφέρει μια μέγιστη ισχύ 40 hp και ροπή πάνω από 42 Nm, αξίες που τον τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας του.
Το σύστημα των δύο μπουζί έχει επιλεγεί για τη βελτιστοποίηση της καύσης στο εσωτερικό του κυλίνδρου, για μείωση του θορύβου και της εκπομπής ρύπων.
Το αποτέλεσμα είναι ένας εύστροφος, υψηλής απόδοσης κινητήρας, με μεγάλη απόδοση ακόμη και στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ χάρη στο σύστημα ψεκασμού “closed loop” σε συνάρτηση με τον αισθητήρα λάμδα στην εξάτμιση και το τριοδικό καταλύτη, οι εκπομπές μειώνονται στο ελάχιστο .
Πλαίσιο και το σύστημα φρένων
Το νέο Piaggio X10 υιοθετεί για πρώτη φορά λύσεις, όσον αφορά το πλαίσιο, που ευνοούν την άνεση και τη σταθερότητα στις μεγάλες αποστάσεις χωρίς συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά την ευελιξία και την ευκολία στην οδήγηση. Στο διπλό σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής, εμπρός, υπάρχει ένα κλασικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 115 χιλ., προς όφελος της βέλτιστης άνεσης σε κάθε οδόστρωμα.
Στο πίσω μέρος, η έκδοση 350 είναι εξοπλισμένη με δύο υδραυλικά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση σε 4 θέσεις και διαδρομή 100 χιλ.
Στην έκδοση των 500 κυβικών, στη δεξιά πλευρά του scooter, υπάρχει ένα αμορτισέρ με μοχλικό, που διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Η προφόρτιση, η οποία βελτιστοποιεί την απόδοση ανάλογα με το φορτίο και το επιθυμητό στυλ οδήγησης, μπορεί να ρυθμιστεί χωρίς ο αναβάτης να κατεβεί από το scooter με το μπουτόν «up and down», που βρίσκεται στο πίσω μέρος της ποδιάς, ενώ η αντίστοιχη επιλογή προβάλλεται στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων.
Οι ζάντες, με τα 5 μπράτσα, έχουν διαστάσεις εμπρός 15 ίντσες (ελαστικό 120/70) και 13 ίντσες πίσω (ελαστικό 150/70).
Το Piaggio X10 διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα φρένων με δύο δίσκους 280 χιλ. μπροστά και μονό δίσκο των 240 χιλ. πίσω, που είναι εξοπλισμένο με σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας, ενώ υπάρχει και έκδοση με ABS / ASR (Acceleration Slippery Regulation).
Χάρη στη συνδυασμένη λειτουργία πέδησης, η δεξιά μανέτα λειτουργεί σε μία μόνο από τις μπροστινές δαγκάνες, ενώ η αριστερή επενεργεί ταυτόχρονα στην άλλη δαγκάνα εμπρός αλλά και στην πίσω. Μια βαλβίδα διανομής διορθώνει την πίεση του εμπρός φρένου, σε συνάρτηση με εκείνη του πίσω, έτσι ώστε να επιτυγχάνονται υψηλότερες επιδόσεις φρεναρίσματος, ενώ ταυτόχρονα να αποφεύγεται το μπλοκάρισμα του εμπρός τροχού σε επιφάνειες με μειωμένη πρόσφυση.
Στην έκδοση με ABS και ASR, κάθε τροχός είναι εξοπλισμένος με ένα σύστημα ανίχνευσης περιστροφής – υπάρχει ένας δίσκος και ένας αισθητήρας – το οποίο μετρά την ταχύτητα και τη στιγμιαία επιβράδυνση σε σύγκριση με εκείνη του οχήματος.
Οι αισθητήρες επικοινωνούν με μια 3-κανάλη υδραυλική μονάδα ελέγχου, που ενεργοποιεί το σύστημα ABS, όταν ένας από τους δύο τροχούς επιβραδύνεται σημαντικά σε σχέση με το όχημα, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών και την εξασφάλιση σταθερού και αποτελεσματικού φρεναρίσματος του οχήματος, ακόμα και σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής.
Το σύστημα ASR, χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά και τους αισθητήρες του ABS για να συγκρίνει την ταχύτητα περιστροφής των δύο τροχών. Όταν οι αισθητήρες διαπιστώσουν υπερβολική περιστροφή του πίσω τροχού, παρεμβαίνει η μονάδα ελέγχου (πρώτα στην ανάφλεξη και στη συνέχεια, αν χρειαστεί, και στην τροφοδοσία) για να αποτρέψει την ολίσθηση και να αποφευχθεί η απώλεια ελέγχου του οχήματος.
Το σύστημα ASR μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ενός μπουτόν στο πίσω μέρος της ποδιάς, για να εξασφαλιστεί η δυνατότητα απεμπλοκής κάτω από ειδικές συνθήκες – εκκίνηση σε ανηφόρα, με χαλίκι, κλπ. – αλλά ενεργοποιείται και πάλι αυτόματα σε κάθε επανεκκίνηση του κινητήρα.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό ασφαλείας του νέου Piaggio X10 είναι η ύπαρξη χειρόφρενου ενσωματωμένου στο πλαϊνό σταντ: σε κάθε χρήση του σταντ το χειρόφρενο ενεργοποιείται αυτόματα, διατηρώντας το X10 σταθερό ακόμα και σε δρόμους με κλίση.